Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Algemeen

Voor wie is Giftomatic?

Iedereen die een cadeaubon bezit, kan zich aanmelden bij Giftomatic. We sturen dan elke week een mail met cadeau opties van de webshop waar je je voor hebt aangemeld.

Wat kost Giftomatic?

Het is helemaal gratis!

De aangesloten winkels vinden het fijn dat Giftomatic ze helpt om hun cadeaubon waardevoller te maken. Hier betalen ze Giftomatic voor, zodat wij de diensten nog beter kunnen maken.

Hebben jullie ook een eigen cadeaubon?

Nog niet, maar in de loop van 2019 zullen we de beste cadeaubon uit de markt lanceren.

Hoe schrijf ik mij weer uit?

Uitschrijven is nog makkelijker dan aanmelden. In elke mail zit een link om je uit te schrijven. Daar klik je op, en we laten je verder met rust.

Wij gaan hier zorgvuldig mee om. Dat is wel zo netjes, en met de nieuwe wetgeving moet elk bedrijf zich hier ook aan houden.

Kan ik aanmelden met meerdere cadeaubonnen?

Jazeker, wie slim is doet dat!

Wat gebeurt er als mijn cadeaubon is verlopen?

De cadeaubon van andere webshops, kunnen wij helaas niets mee doen. Je kunt contact opnemen met de webshop zelf, in sommige gevallen valt er iets te regelen.

Data

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

Gegevens die van jou zijn, houden wij voor ons. Zodra je je account verwijderd, zijn wij verplicht om die gegevens ook te verwijderen. Dat staat in de wet, en dus houden wij ons daaraan.

Waar je van uit kunt gaan bij Giftomatic:

  1. Gegevens worden dus nooit met externe bedrijven gedeeld.
  2. We verwijderen je gegevens zodra je je account verwijdert.

Welke cookies plaatsen jullie?

We hebben een pagina opgezet met uitleg over welke cookies we gebruiken. Hier kun je alles lezen over wat er geplaatst wordt.

 

Moet ik de code van de cadeaubon delen?

Nee!

Die code kun je het beste voor jezelf houden. Je hebt hem pas nodig zodra je gaat afrekenen.

Onze tip is om de code in je telefoon te zetten, zodat je hem altijd bij de hand hebt zodra je tot aankoop overgaat.

Een product bestellen

Hoe koop ik een product met mijn cadeaubon?

Alle producten met cadeaubonnen van andere bedrijven (zoals Bol.com, Coolblue, Hema etc), koop je op de website van dat bedrijf.

Giftomatic helpt alleen maar bij het uitzoeken van een mooi product.

Welk bedrag mag het product maximaal hebben?

Dat is aan jou. Wil je iets kopen dat een hoger bedrag heeft dan de bonwaarde, dan betaal je het verschil aan de webshop.

Kan ik een gekocht product retourneren?

Dat hangt van de voorwaarden van de webshop af. Je bestelt het product namelijk niet bij Giftomatic, dus wij kunnen je daar niet bij helpen. Bekijk daarom de voorwaarden van de webshop waar je bestelt.

Hoe volg ik mijn bestelling?

De webshop waar je het product bestelt kan die informatie met je delen. Giftomatic heeft geen invloed op dit proces.
 
Heb je hier vragen over, richt je dan tot de webshop waar je het product hebt besteld.

Kijk eens wat er in de la ligt?

Beweeg je muis hierheen

Heb jij ook nog een cadeaubon?

Met Giftomatic breng je jouw cadeaubon tot leven, en voorkom je dat de bon verloopt